Sådan kan du hjælpe - giv en hånd til klubben

Som forældre til ungdomsmedlemmer i Herlev/Hjorten Badmintonklub kan I hjælpe med en masse løbende opgaver, både små og lidt større. 

På denne side finder du informationer om de opgaver, som du kan byde ind på. Du er også altid velkommen til at kontakte ungdomsudvalget, hvis du har en idé til et arrangement, du vil stå for, eller hvis du vil give en hånd med noget, der ikke er på listen endnu. 

Oversigt over USU: https://herlevhjortenbadminton.dk/ungdomsudvalget-usu

På denne side laver vi en jobbank, hvor vi beskriver de opgaver, I kan give en hånd med. 

Siden bliver løbende opdateret.

Fredagshyggge for U9-U13

Vi holder sociale arrangementer for at skabe sammenhold og fællesskab på tværs af hold og årgange. Til fredagshygge er der spil, leg og pizza. Forældre hjælper med de praktiske opgaver i forbindelse med arrangementet. 

  • Hvornår: To gange om året, fredag fra 18.30-20.30.
  • Hvordan kan du hjælpe?
    Før arrangementet: Finde dato, indkøbe saft + myslibarer.
    Under arrangementet: Tage imod betaling, bestille pizza, hjælpe trænerne med praktiske opgaver, opdækning og oprydning i forbindelse med spisning. 
    Efter arrangementet: Ikke noget.
  • Hvordan hjælper USU: Med praktiske tips, booke hallen, booke træner + sende mailinvitation til medlemmerne. 
  • Kontaktperson i USU: Julie Trolle Boding.

Turneringer i Herlev/Hjorten Badmintonklub

Vi holder kiosken åben for at tjene penge til klubben og skabe en god oplevelse for de spillere, der deltager i vores turneringer. Klubben forventer, at alle forældre til børn, der spiller i turneringer på hjemmebane, hjælper med at tage en vagt i kiosken. Det er altid muligt at se sit eget barn spille, og man er typisk mindst 2 på vagt samtidig. 

  • Hvornår: Tre gange om året afholder klubben ungdomsturneringer. I sæsonen 2022/23 er der tale om følgende datoer: 27. august 2022 (U17/19), 7.+8. januar 2023 (U15) og 6.+7. maj (U9+U11+U13). 
  • Hvordan kan du hjælpe? 
    Før arrangementet: Evt. indkøb til kiosken.
    Under arrangementet: Vagt i kiosken, hvor vi sælger kaffe, toast, sodavand, myslibarer m.m. Vagterne spænder over 1-2 timer. 
  • Hvordan hjælper USU: Med planlægning og praktiske tips. 
  • Kontaktperson i USU: Julie Trolle Boding. 

Opstart på sæsonen

Vi afholder henholdsvis en opstartsdag og en opstartsweekend i begyndelsen af sæsonen. Det sker for at skabe sammenhold og fællesskab på tværs af hold og årgange og for at komme godt i gang med den nye sæson. Forældre hjælper med praktisk opgaver i forbindelse med arrangementet. 

  • Hvornår: I alt tre dage fordelt på de første weekender af august. 
  • Hvordan kan du hjælpe?
    Før arrangementet: Indkøb af snacks, frugt, sodavand o.l. 
    Under arrangementet: Sørge for forplejning til spillerne, hjælpe trænerne med praktisk opgaver, oprydning. 
  • Efter arrangementet: Ikke noget.
  • Hvordan hjælper USU: Med praktiske tips, booke hallen, booke træner + sende mailinvitation til medlemmerne. 
  • Kontaktperson i USU: Julie Trolle Boding.

Følg med på vores sociale medier

Facebook

Instagram

Vores sponsorer